Samstag, 21. November 2009

Wänn du d'liebi liebsch, wänn du würkli d'liebi liebsch...

Ich wünsche euch ein wunderschönes Wochenende ZÜRICH!!
Geniesst den Ausgang, lasst die Sau raus! Vergisst nicht diese Momente festzuhalten auf tillate oder usgang.ch. Big Brother's watching YOU ;-)
Vielleicht läuft man sich ja über den Weg^.^



See ya in ZH tonight

XOXO

downtown_GossipGirl

Weisch no? Mir 2 wie Bonnie & Clyde
Händ euses Härz euses Gäld euses Bett und d'Wohnig teilt.
Weisch no? Wie mir gseit händ eus chönnt nüt tränne
Mir hebed zämme egal was irgendwelchi Lüüt säged.
Weisch no? Euses erschte Mal Sex zu Barry White?
Mir händ Träne glacht zu King of Queens und all de Scheiss.
Und weisch no? Bi Vollmond go bade mitsamt de Chleider.
Du häsch gschwore bis dä Tod eus scheidet.

Und was isch jetzt? Jetzt bini irgend es Arschloch.
Und was isch jetzt? Wie's mir gaht isch dir doch glich.
Und was isch jetzt? Und du weisch ich hasse Lovesongs.
Und was isch jetzt? Aber schrib das Lied für dich.

Gib es Signal! Wänn du d'Liebi liebsch.
Gib es Signal! Wänn du würkli d'Liebi liebsch.
Dänn lieb nur mich will niemert liebt dich so wie ich.

Gib es Signal! Wänn du d'Liebi liebsch.
Gib es Signal! Wänn du würkli d'Liebi liebsch.
Dänn lieb nur mich will niemert liebt dich so wie ich.

Ich weiss no: Du und ich sind stock verladä heicho.
Ich lueg sie hüt no ah eusi Videos ufem iPhone.
Ich weiss no: Was ich der gseit han uf säbere Insle.
Du häsch mer eini brätscht und ich han müesse grinse.
Ich weiss no: Du häsches mer gflüschtered im Räge.
Uf was mir händ warted anderi es Läbe.
Ich weiss no: Wie du gseit häsch du wellsch das nie.
Es Läbe in Angscht allei so wie die. <3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen